رد کردن تا محتوای اصلی

قابلیت خرید اشتراک در پخش زنده‌ آپارات چیست؟ و چگونه اشتراک بخرم؟ - مرکز آموزش / پخش زنده / موارد مرتبط با گیم استریم - مرکز پشتیبانی آپارات

قابلیت خرید اشتراک در پخش زنده‌ آپارات چیست؟ و چگونه اشتراک بخرم؟

اشتراک چیست؟

به کمک قابلیت خرید اشتراک، بینندگان یک پخش زنده می‌توانند نسبت به خرید اشتراک مدت دار برای آن پخش زنده اقدام کنند. با خرید اشتراک هر کانال، بینندگان علاوه بر حمایت مالی مستقیم از آن استریمر، نشان و اموجی‌‌های اختصاصی او را نیز دریافت خواهند کرد.

فعال کردن قابلیت فروش اشتراک تنها برای استریمرهای سطح پلاس، طلایی و الماس امکان پذیر است.

برای مشاهده آموزش نحوه فعال کردن گزینه خرید اشتراک توسط استریمر به این مقاله مراجعه کنید.


نحوه خرید اشتراک

پس از ورود به صفحه پخش زنده استریمر دارای قابلیت فروش اشتراک، با کلیک بر روی گزینه خرید اشتراک می‌توانید نسبت به خرید اقدام کند.

photo_5945121099111053709_x.jpg


پس از کلیک بر روی گزینه خرید اشتراک، می‌توانید قبل از تکمیل فرآیند خرید، نشان‌ها و اموجی‌های اختصاصی استریمر را ببینید. با کلیک بر روی گزینه «مشترک شوید» در مرحله بعد می‌توانید مدت زمان اشتراک مورد دلخواه خود را انتخاب کنید.

photo_5945121099111053708_x.jpg


از طریق  آیکون جعبه هدیه (کنار گزینه مشترک شوید)، می‌توانید اشتراک استریمر مورد علاقه خود را به دوستانتان نیز هدیه دهید. کافیست تا در مرحله بعد نام کاربری فرد مورد نظر را در کادر مربوطه درج کرده و مراحل پرداخت را طی کنید. با خرید اشتراک هدیه برای شما نشان اشتراک هدیه فعال می‌گردد که با افزایش تعداد اشتراک‌های هدیه داده شده می‌توانید رنگ این نشان را تغییر دهید.  توجه داشته باشید که تنها اشتراک‌های اهدا شده در ۹۰ روز اخیر برای اهدای نشان محاسبه خواهد شد. برای اطلاع از نشان‌های بخش گفت‌وگوی زنده به این مقاله مراجعه کنید.


در این مرحله با کلیک بر روی گزینه خرید اشتراک به درگاه بانک منتقل شده و پس از انجام خرید موفق، اشتراک شما فعال خواهد شد.


پس از فعال شدن اشتراک، نشان متناسب با مدت زمان اشتراک خریداری شده در چت آن استریمر برای شما فعال خواهد شد. همچنین می‌توانید از اموجی‌های آن استریمر در تمامی گفت‌وگوهای زنده آپارات استفاده کنید.


هر کاربر می تواند دو اشتراک فعال برای هر استریمر داشته باشد. یعنی پس از خرید یک اشتراک (یک ماهه یا سه ماهه) می‌توانید یک اشتراک دیگر (یک ماهه یا سه ماهه) به عنوان اشتراک رزرو خریداری کند.  اگر دو اشتراک فعال از یک استریمر خریداری کنید برای خرید اشتراک بعدی می‌بایست اشتراک اول شما پایان یابد. مثلا با خرید یک اشتراک یک ماهه و یک اشتراک سه ماهه شما مجموعاً چهار ماه اشتراک فعال خواهید داشت و پس از پایان ماه اول می‌توانید یک اشتراک دیگر (یک ماهه یا سه ماهه) خریداری کنید.


خرید هر اشتراک به عنوان سابقه شما در سیستم ثبت شده و با خرید یک اشتراک دیگر، مدت زمان اشتراک جدید به سابقه شما اضافه می‌شود. به عنوان مثال اگر شما دو اشتراک سه ماهه پشت سر هم از یک استریمر خریداری کنید، بلافاصله نشان ۶ ماهه آن استریمر برای شما فعال می‌شود و اگر ۳ ماه بعد یک اشتراک ۱ ماهه دیگر خریداری کنید، مجموع اشتراک شما از آن استریمر ۷ ماه می‌شود ولی تا زمانی که مجموع اشتراک‌های خریداری شده شما از آن استریمر بیش از ۱۲ ماه نشود، نشان یک ساله برای شما فعال نخواهد شد.


جهت دسترسی به لیست اشتراک‌های فعال خود، می‌توانید به تب «اشتراک‌های فعال شما» در این صفحه مراجعه کنید.

مفید بود مفید نبود
صفحه نخست ارسال تیکت