رد کردن تا محتوای اصلی

نشان استریمرپلاس چیست و به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ - مرکز آموزش / پخش زنده / موارد مرتبط با گیم استریم - مرکز پشتیبانی آپارات

نشان استریمرپلاس چیست و به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟

آپارات گیم در راستای سهولت درآمدزایی استریمرهای تازه‌کار، اقدام به راه‌اندازی طرح استریمر پلاس کرده است. 

کاربران عضو طرح استریمر پلاس، می‌توانند به دو روش درآمدزایی آپارات گیم یعنی روبی و اشتراک، دسترسی داشته باشند. بینندگان این استریمرها می‌توانند به کمک روبی و اشتراک، به شکلی امن، جذاب و ساده، استریمر موردعلاقه خود را حمایت کنند

برای عضویت در طرح استریمر پلاس آپارات، شرایط زیر در نظر گرفته شده است:

  • داشتن ۵۰ دنبال‌کننده در آپارات

  • حداقل ۶ ساعت تماشای استریم

استریمرهای عضو طرح استریمر پلاس، علاوه‌بر درآمدزایی، می‌توانند از امکانات زیر نیز بهره‌مند شوند:

  • کاربران ویژه (VIP)

  • امکان محدودسازی بخش گفت‌وگوی زنده فقط برای مشترکین

  • استریمر عضو طرح استریمر پلاس ۵۰ درصد سهم اشتراک‌های فروخته شده کانال خود را دریافت نموده و همچنین به ازای هر روبی دریافتی از کاربران ۷۰۰ ریال به او تعلق خواهد گرفت.


لازم به ذکر است که استریمرهای عضو طرح استریمر پلاس، نشانی کنار نام کاربری‌شان درج نخواهد شد و از مزایای تبلیغاتی آپارات گیم برای استریمرهای طرح الماس و طلایی نیز بهره‌مند نمی‌شوند. 

البته استریمرهای طرح استریمر پلاس پس از رسیدن به حدنصاب‌های تعیین شده برای سطح طلایی، می‌توانند به استریمر سطح طلایی ارتقا یابند.

جهت دریافت نشان استریمر پلاس، از داشبورد پخش زنده، می‌توانید درخواست ارتقا به استریمر پلاس را ثبت کنید و پس از تکمیل تمامی مراحل، منتظر تایید و فعال سازی آن باشید. فرآیند تایید ممکن است تا ۵ روز کاری به طول بیانجامد.

مفید بود مفید نبود
صفحه نخست ارسال تیکت