رد کردن تا محتوای اصلی

نشان استریمر سطح الماس چیست و به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ - مرکز آموزش / پخش زنده / موارد مرتبط با گیم استریم - مرکز پشتیبانی آپارات

نشان استریمر سطح الماس چیست و به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟

نشان استریمر سطح الماس مخصوص استریمرهای بخش گیم در آپارات است و در سطح بالاتری نسبت به استریمر سطح طلایی قرار دارد.


شرایط کسب نشان استریمر سطح الماس آپارات به شرح زیر است:

  • کانال شما باید حداقل ۵ هزار دنبال کننده داشته باشد.

  • باید حداقل ۱۰ هزار ساعت نمایش از کانال خود انجام داده باشید.

  • شرایط ذکر شده در توافقنامه استریم سطح الماس را بپذیرید.

در صورت کسب نشان استریمر سطح الماس این امکانات برای شما فعال خواهد شد:

  • اضافه شدن نشان الماس بنفش در کنار نام کاربری شما به همراه فعال شدن تمامی امکاناتی که برای استریمرهای سطح طلایی فعال است.

  • استریمر سطح الماس ۷۰ درصد سهم اشتراک‌های فروخته شده کانال خود را دریافت می‌کند و همچنین به ازای هر روبی دریافتی از کاربران ۱۰۰۰ ریال به او تعلق خواهد گرفت.


جهت دریافت نشان استریمر سطح الماس، از داشبورد پخش زنده، می‌توانید درخواست ارتقا به سطح الماس را ثبت کنید و پس از تکمیل تمامی مراحل، منتظر تایید و فعال سازی آن باشید. فرآیند تایید ممکن است تا ۵ روز کاری زان ببرد.


 استریمرهایی که بیش از ۳۰ روز  از آخرین استریم آن‌ها گذشته باشد یعنی استریم مستمر نداشته باشند یا گزارش تخلف برای آن‌ها ثبت شود، نشان استریمر سطح الماس را از دست خواهند داد.  در صورتی که به دلیل عدم فعالیت، نشان استریمر سطح الماس شما حذف شد، برای دریافت مجدد آن پس از گذشت یک هفته استریم به صورت روزانه، از طریق داشبورد پخش زنده درخواست ارتقا به سطح الماس را ثبت کنید. لازم به ذکر است که تنها ۲ مرتبه فرصت  از دست دادن این نشان را خواهید داشت و پس از آن این نشان به شما تعلق نخواهد گرفت.


مفید بود مفید نبود
صفحه نخست ارسال تیکت