رد کردن تا محتوای اصلی

چگونه زنگوله را فعال کنیم؟ - مرکز آموزش / داشبورد / اعلان‌ها - مرکز پشتیبانی آپارات

چگونه زنگوله را فعال کنیم؟

فعال کردن زنگوله کانال کاربران دیگر به شما این امکان را می دهد که هر زمان ویدیوی جدیدی گذاشتند یا پخش زنده خود را شروع کردند شما از آن مطلع بشین و برای شما نوتیفیکشن ارسال شود.

چگونه زنگوله را فعال کنیم؟

کافیست کاربری را که می خواهید از زمان فعالیت آن مطلع شوید را دنبال کنید. بعد از دنبال کردن کاربر کنار گزینه دنبال شده شما یک علامت زنگوله نمایان خواهد شد که میتوانید آن را فعال و یا غیرفعالش کنید.

اگر قبلا کاربری را دنبال کردید و هنوز زنگوله را فعال نکردید می توانید اکانت کاربر را باز کنید و زنگوله را در گوشه بالا سمت چپ در زیر کاور کانال فعال کنید.

95.jpg

در زیر ویدیو کاربر رو به روی نام کانال ایشان هم گزینه زنگوله وجود دارد که از این قسمت هم می توانید زنگوله را فعال کنید.

97.jpg

اگر زنگوله را فعال کرده اید ولی پیامی از کاربر در زمان بارگذاری ویدیو دریافت نکردید، موارد زیر را بررسی نمایید:


  1. اگر از اپلیکیشن استفاده می کنید حتما باید لاگین باشید که برای شما نوتیف ارسال شود.

  2. اگر از مرورگر و وبسایت آپارات استفاده می کنید می بایست از طریق مرورگر به سایت آپارات این اجازه رو بدید که برای شما نوتیف ارسال کنه. معمولا بعد از فعال کردن گزینه زنگوله خود مرورگر به شما پیغام میده و ازتون مجوز می خواهد که به آپارات اجازه ارسال نوتیف رو بدید که شما با انتخاب گزینه Allow به آپارات این مجوز را می دهید.

  3. اگر بعد از زدن زنگوله گزینه Always Block را فعال کرده باشید براتون نوتیفی از کاربری که دنبال کردین ارسال نخواهد شد و فعال کردن زنگوله براتون نتیجه ای نخواهد داشت. برای غیرفعال کردن گزینه Always Block می توانید از نوار آدرس بار قبل از کلمه https روی آیکون نوتیف که خط خورده است کلیک کنید و آپارات را از بلاک خارج کنید و یکبار صفحه  خود را ریفرش نمایید تا نوتیف برای شما از سمت آپارات ارسال شود.

  4. در بعضی مواقع ممکن است به صورت اتومات مرورگر نوتیف ها رو بلاک کند و در کنار آدرس سایت شما گزینه Notificatio blocked را می توانید مشاهده کنید که با کلیک روی آن و انتخاب گزینه Allow for this site ، برای شما ارسال نوتیف از آپارات فعال می شود.



برای مدیریت دیدگاه‌های هرز کانال خود اینجا کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تنظیمات اعلان‌ها اینجا کلیک کنید.

مفید بود مفید نبود
صفحه نخست ارسال تیکت