رد کردن تا محتوای اصلی

سیستم کسب درآمد آپارات چیست و چطور می‌توانم از ویدئوهایم کسب درآمد کنم؟ - مرکز آموزش / درآمدزایی / ثبت نام در سیستم - مرکز پشتیبانی آپارات

سیستم کسب درآمد آپارات چیست و چطور می‌توانم از ویدئوهایم کسب درآمد کنم؟


سیستم کسب درآمد آپارات چیست؟

سیستم کسب درآمد آپارات، سرویس حمایت از توليدکنندگان محتوای ویدئویی است.

آپارات برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا، سود حاصل از نمایش تبلیغات در ویدئوهای آپارات را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌کند.

آپارات همواره در تلاش برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا بوده است. و سیستم درآمدزایی آپارات نیز به همین منظور راه‌اندازی شده است. پس از کسب شرایط لازم برای ورود به سیستم درآمدزایی، بین 50 تا 70 درصد سودحاصل از تبلیغات آپارات به تولیدکنندگان محتوای ویدئویی تعلق می‌گیرد و این درصد با توجه به کیفیت محتوای آن‌ها وهمچنین استقبال مخاطبان متفاوت خواهد بود.


ads-income.png

شریک شدن آپارات و تولیدکننده‌ها:

همانطور که می‌دانید درآمد اصلی آپارات از نمایش تبلیغات بر روی محتواهای ویدئویی است؛ شمارش دقیق تعداد تبلیغ‌های موفق نمایش داده شده برروی محتوای هر کانال، به ما امکان سنجش دقیق سودآوری هر کانال و تقسیم آن با صاحب کانال را می‌دهد.


چرا از کلمه شراکت استفاده می‌کنیم؟

تصور کنید در یک ماه مشخص و در یک دسته‌بندی خاص از محتواها مانند دسته‌بندی بازی و سرگرمی، تبلیغاتی با تعداد و قیمت گران‌تر از حد متوسط فروخته شود و روی ویدئوهای آن دسته به نمایش در بیاید؛ این اتفاق باعث افزایش درآمد تمام کانال‌هایی می‌شود که تولیدکننده محتواهای حوزه بازی و سرگرمی هستند. به بیان ساده‌تر از این پس حتی اگر یک تبلیغ با میانگین قیمتی خوب بر روی یک ویدئو نمایش داده شود، تولیدکننده و پلتفرم در این افزایش به صورت کاملا مساوی شریک هستند. حالا همین حالت را برای زمانی در نظر بگیرید که بر روی یک دسته بندی خاص از محتواها در یک ماه شاهد کاهش حجم تبلیغات یا میانگین قیمتی آن باشیم.


جزییات محاسبه درآمد؟

همانطور که گفته شد درآمد یک کانال بر اساس نمایش موفق تبلیغات بر روی محتواهای آن کانال هست. هر تبلیغی که حداقل 6 ثانیه از آن توسط مخاطبانتان دیده شود به عنوان یک تبلیغ موفق شمارش شده و سود حاصل از آن با شما بصورت مساوی و گاه بیشتر به نفع تولیدکننده تقسیم می‌شود.



برای عضویت در برنامه درآمدزایی آپارات، کلیک کنید.

برای مطالعه بیشتر در خصوص قوانین سیستم کسب درآمد آپارات اینجا کلیک کنید.

مفید بود مفید نبود
صفحه نخست ارسال تیکت