رد کردن تا محتوای اصلی

چگونه تیک تایید حساب کاربری در آپارات دریافت کنیم؟ - مرکز آموزش / ثبت نام و تنظیم کانال / تیک تایید آپارات - مرکز پشتیبانی آپارات

چگونه تیک تایید حساب کاربری در آپارات دریافت کنیم؟


تیک تایید آپارات چیست؟

تیک تایید آپارات، یک تیک سبز رنگ است که در کنار نام کانال، نمایش داده می‌شود و کاربران آپارات را مطلع می‌کند که کانال دارای این تیک، تایید شده است و فعالیت‌های آن به شکل رسمی صورت می‌پذیرد.


چرا باید تیک تایید آپارات را بگیریم؟

  • برای افزایش اعتبار کانال‌‌تان در آپارات و ارتباط موثرتر با مخاطبان، پیشنهاد می‌کنیم، اقدام به دریافت تیک تایید آپارات کنید تا فعالیت‌های شما در آپارات جنبه رسمی پیدا کند و از ایجاد صفحات غیرواقعی و هم‌نام کانال‌تان جلوگیری شود.

  • دریافت تیک تایید آپارات برای افرادی که می‌خواهند از آپارات درآمدزایی کنند و یا مالکیت معنوی محتوای تولیدشد‌ه‌شان را در اختیار داشته باشند و مشمول قوانین حق نشر شوند بسیار با اهمیت است.

  • وجود تیک تایید آپارات به تمام کاربران اعلام می‌کند که این کانال توسط یک شخص حقیقی، یک تولیدکننده‌ی محتوا و یا یک سازمان یا نشان تجاری شناخته شده، مدیریت می‌شود.

  • تیک تایید آپارات به کانال شما رسمیت می‌بخشد، به این معنی که کاربران آپارات با دیدن این نشان متوجه می‌شوند که محتوای منتشر شده در این کانال قابل اعتمادتر از سایر محتواهای بارگذاری شده در آپارات است.


شرایط درخواست تیک تایید آپارات چیست؟

تولیدکنندگان محتوا، شخصیت‌های شناخته‌شده، موسسات، سازمان‌ها و نشان‌های تجاری در صورت داشتن شرایط زیر می‌توانند برای دریافت تیک تایید آپارات درخواست ارسال کنند، شما هم در صورت داشتن این شرایط واجد دریافت تیک تایید آپارات هستید:


  1. حداقل ۲۰۰۰ دنبال‌کننده در آپارات داشته ‌باشید.

  2. باید در کانال فعال و مرتباً در حال به‌روزرسانی محتوا باشید. پیشنهاد می‌شود حداقل ۲۰ ویدیو در بازه‌های زمانی کوتاه در کانال خود بارگذاری کنید. به‌طوریکه فاصله زمانی انتشار ویدیوهای شما از یکدیگر زیاد نباشد.

  3. ​​کانال‌هایی که بازنشرکننده محتوا محسوب می‌شوند امکان دریافت نشان کانال تایید شده را نخواهند داشت.

  4. پروفایل شما باید کامل باشد، یعنی نام‌کاربری، نام فارسی کانال، توضیحات کانال، تصویر پروفایل و اطلاعات تماس شما از جمله شماره تلفن و ایمیل باید به طور کامل وارد شده باشند. پیشنهاد می‌کنیم در پروفایل کانال، توضیحات و عکس متناسب با نوع فعالیت بارگذاری کنید.



نکات زیر را برای گرفتن تیک تایید در نظر داشته باشید:

  • نشان‌های تجاری یا سازمان‌ها باید در بخش تنظیمات کانال، ایمیل رسمی با دامنه وب‌سایت‌شان را وارد کنند. برای مثال ایمیل‌های مانند،info@companyname.com یا pr@companyname.com نمونه‌هایی از ایمیل‌های رسمی با دامنه وب‌سایت هستند.

  • در نظر داشته باشيد در صورت داشتن شرایط بالا و ارسال درخواست برای دریافت تیک تایید آپارات، محتوای كانال شما بررسی خواهد شد. در صورت تاييد محتوای کانال، ساير شرايط نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت، و پس از تایید نهایی و دارا بودن تمامی شرایط، تیک تایید به کانال شما تعلق خواهد گرفت.

  • توجه داشته باشید در برخی موارد، ممکن است آپارات در خصوص شخصیت‌های معروف و شناخته شده و نیز نشان‌های تجاری مطرح، بدون در نظر گرفتن تمام شرایط ذکر شده در بالا اقدام به تایید یک کانال نماید.

  •   همچنین توجه داشته باشید، نقض قوانین آپارات و یا تغییر نام کانال باعث ابطال نشان کانال رسمی خواهد شد و در صورت وقوع این موارد، مراحل لازم برای دریافت نشان کانال تایید شده می‌بایست مجدداً از ابتدا طی شود.


مدارک لازم برای ارسال درخواست تیک تایید:

  • برای ارسال مدارک ابتدا باید فرم درخواست‌ خود را پرکنید.

  • کانال‌های حقیقی باید کارت ملی یا شناسنامه‌ی عکس‌دار،ارسال کنند.

  • کانال‌های حقوقی باید تصویر مجوز فعالیت یا آخرین روزنامه رسمی خود را ارسال کنند.

  • کانال‌های مربوط به سازمان یا نهادهای دولتی هم باید نامه درخواست رسمی خود را که در سربرگ سازمان به همراه مهر و امضا هست را به همراه فرم درخواست ارسال کنند.

Question


دانلود فرم درخواست برای اشخاص حقوقی(کانال مربوط به یک شرکت، موسسه،سازمان و... )

دانلود فرم درخواست برای اشخاص حقیقی(کانال مربوط به یک فرد )




قبل از ارسال مدارک، تمامی موارد گفته شده را لطفا بادقت مطالعه نمایید، در صورت داشتن تمامی شرایط شما می توانید درخواست خود را به همراه مدارک از طریق تیکت به دپارتمان پشتیبانی آپارات از اینجا ارسال کنید.

قوانین دریافت تیک تایید آپارات را از اینجا مشاهده کنید.

مفید بود مفید نبود
صفحه نخست ارسال تیکت